Mağazalarınızdan ürün değişimi yapabilirmiyim?

Web sitemizden almış olduğunuz ürün yada ürünlerin iade ve değişimi mağazalarımızdan yapılamamaktadır. Web sitemizde geçerli olan değişim kuralları mağazalarımızda geçerli değildir.

Siparişimi Nasıl Oluşturabilirim?

Siparişlerinizi üyelik oluşturarak olarak oluşturabilirsiniz. Üyelik ile yapacağınız alışverişlerde, geçmiş sipariş bilgilerilerinize ulaşabilir, kargo bilgilerinizi dilediğiniz zaman sistemimizden sorgulayabilirsiniz. Sipariş etmek istediğiniz ürünün, renk ve beden bilgilerini belirledikten sonra iletişim ve adres bilgilerinizi girerek siparişinizi tamamlayabilirsiniz.

Şifremi Unuttum! Ne Yapmalıyım?

 Şifrenizi sitenin üst kısmında bulunan hesabım butonunu tıkladıktan sonra karşınıza gelecek sayfada bulunan şifremi unuttum bağlantısından sıfırlayabilirsiniz.

Siparişimi Oluştururken Nelere Dikkat Etmeliyim?

Siparişinizi tamamlamadan önce, lütfen doğru beden ve renk değerlerini seçtiğinizden emin olunuz.

Siparişlerimde Nasıl Ödeme Yapabilirim?

Siparişlerinizi Kredi Kartı, Havale-EFT ile gerçekleştirebilirsiniz.

Siparişimin Değişimini Nasıl Sağlarım?

Siparişinizin değişimini sadece Aras kargo 1111607801738 Müşteri Kodu ile yapabilirsiniz. Değişim yapılacak ürünün kargo ücreti Göndericiye aittir. Kargo ücreti ödenmeyen ürün teslim alınmayacaktır.

Kapıda Ödeme Yapabilir miyim?

Maalesef şuan için kapıda ödeme seçeneğimiz mevcut değildir.

Kargo Ücreti ne kadar?

Kargo ücretimiz 2000 TL altı siparişler için tüm Türkiye'ye 100 TL'dir. Anlaşmalı kargomuz Aras Kargodur.

Kargo Ücretsiz mi?

Sitemizden yapacağınız 2000 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücretsizdir.

Siparişlerim Ne Zaman Teslim Edilir?

 Siparişleriniz saat 15:00’dan önce verdiğiniz takdirde aynı gün içerisinde, 15:00’dan sonra verdiğiniz takdirde ise ertesi gün kargo takımımıza iletilmektedir.

Siparişlerimi Nasıl Takip Edebilirim?

Siparişlerinizi, size ulaşan kargo numaraları ile birlikte kargo firmasının kargo takip bölümünden takip edebilirsiniz.

Siparişim Taşıma Esnasında Hasar Görmüş, Ne Yapabilirim?

Siparişiniz tarafınıza, özel olarak üretilen kutularda gelmektedir. Teslim almadan önce mutlaka dış paket kontrolü yaparak kargonuzun sağlamlığından emin olunuz. Herhangi bir hasar ile karşılaştığınız takdirde, siparişinizi size getiren kargo görevlisine “Durum Tespit Tutanağı” hazırlatınız. Tutanağın hazırlanmasında zorluk çıkarıldığı takdirde lütfen bizimle iletişime geçiniz. Hasarlı ürünü, tarafımıza Durum Tespit Tutanağı ile gönderdiğiniz takdirde, ürün bize ulaştıktan sonraki üç iş günü içerisinde değişiminiz gerçekleştirilecektir. Değişim için, iade ve değişim prosedürünü inceleyebilirsiniz.